La CUP denúncia la falta de responsabilitat del gerent del Consell Comarcal triat a dit.

EL CONSELL COMARCAL NO HA ABONAT LES NÒMINES A UNA PART DE LA PLANTILLA

La CUP denúncia la falta de responsabilitat del gerent, el qual va ser escollit a dit.

Els Consellers de la CUP del Comarcal de l´Alt Camp van denunciar en el darrer ple del 3 de febrer, l´impagament de les nòmines d´una part de la plantilla dels i les treballadores del Consell. Pels cupaires es tracta d´un greu error, que provoca, no només el malestar entre la plantilla del Consell, sinó un greuge a les seves persones i les famílies.

Davant d´aquesta greu situació els dos Consellers van preguntar demanar responsabilitats a l´equip de govern i al gerent, i van demanar explicacions sobre per què es produïen aquestes situacions. La resposta va ser que per motius tècnics no es van poder pagar les nòmines a una part de la plantilla, sense assumir-ne cap responsabilitat.

Per això la CUP denunciem la manca de responsabilitat del Gerent del Consell Comarcal de l´Alt Camp, sr. Jordi Garcia, qui va ser escollit “a dit” per assumir aquestes tasques, però que amb el temps s´està demostrant la seva ineficiència. Per a la CUP aquesta greu ineficiència es suma a un seguit de mancances que afecten als serveis del Consell i a tota la ciutadania de la comarca, com la substitució amb retard d´una treballadora embarassada, el fer-ho de pressa, provocarà que el servei s´hagi d´aturar durant un temps.

Finalment la CUP vam demanar l´informe de l´avaluació de les tasques del gerent durant els sis mesos de prova peravaluar les seves tasques, la relació amb els treballadors de la casa, i quines iniciatives ha aportat. Però podem avançar que els greus errors en els darrers dies demostren que els càrrecs de responsabilitat administrativa no poden ser repartits a dit entre membres del partit. Això provoca greus irresponsabilitats que afecten al Consell i a tota la comarca.

En darrer lloc, la CUP volem agrair la feina a tots i totes les persones que treballen en el Consell Comarcal de l´Alt Camp, que després d´aquest fet han continuat fent les seves tasques el millor possible, a totes elles, moltes gràcies, i treballarem perquè aquestes coses no passin més.